Sūtīšanas noteikumi

Pasūtījumu saņemšana lovin' studijā

Pasūtījumus ir iespējams saņemt lovin' studijā Lāčplēša ielā 14 - 302 darba dienās no plkst. 9.00 - 17.00. Kad pasūtījums būs gatavs saņemšanai, mēs nosūtīsim tev SMS uz Tevis norādīto tālruņa numuru. Ierodoties pēc pasūtījuma, jābūt līdzi pasūtījuma apstiprinājuma epastam vai tā numuram. Lūdzam ņem vērā, ka šis nav veikals, tāpēc lūgums iepriekš vienoties par vēlamo ierašanās laiku, zvanot pa tālruni +371 29327691!

PIEGĀDES NOTEIKUMI 

Pasūtījuma saņemšanas termiņš ir atkarīgs no piegādes reģiona un adreses, attiecīgā piegādes servisa darba laika, kas nodrošina šī pasūtījuma piegādi un nav tieši atkarīgs no Pārdevēja.

Interneta veikalā lovin.lv iegādātās preces ar Omniva vai Latvijas Pasta starpniecību tiek sūtītas Latvijas Republikas teritorijā. Preces, kas iegādātas ārpus Latvijas interneta veikalā lovin.lv, tiek sūtītas caur Latvijas pastu. 

Latvijas teritorijā piegādes pakalpojuma cena ir 3 EUR. Ja vēlies saņemt pasūtījumu Omniva pakomātā, tad pirms apmaksas veikšanas komentārā norādi vēlamo pakomātu vai tā adresi!

Piegādes cena uz pārējām Eiropas Savienības dalībvalstīm ir 7 EUR

Piegāde uz pārējo pasauli ir 10 EUR.

Piegāde ar Omniva tiek nodrošināta 1 - 3 darba dienu laikā pēc pasūtījuma nosūtīšanas. Latvijas Pasta piegāde tiek nodrošināta 3-17 darba dienu laikā pēc pasūtījuma nosūtīšanas.

Pasūtījums tiek piegādāts Klientam vai personai, kas norādīta Pasūtījumā kā šī Pasūtījuma saņēmēja, uz adresi, kas norādīta kā saņemšanas adrese. Gadījumos, kad Preces Klientam nav piegādātas Klienta darbinieku vainas dēļ nozaudēts pasta (kurjera) pakalpojums, Pārdevējs atmaksā apmaksāto preču un piegādes vērtību Klientam tikai pēc tam, kad Pārdevējs ir saņēmis apstiprinājumu vai kompensāciju no pasta dienesta. 

Pārdevējs nav atbildīgs par Preču piegādes kavēšanos, ko izraisījusi izvēlētā piegādātāja apkalpošanas darbība bez savlaicīgas Preču piegādes. Ja Klients 30 dienu laikā no nosūtīšanas dienas nav saņēmis savu pasūtījumu Latvijas Republikas teritorijā, Pārdevēju par to informē, nosūtot informāciju uz e-pastu lovinintimates@gmail.com, norādot viņa pasūtījuma numuru un tā izpildes datumu. 

ATGRIEŠANA UN ATMAKSA 

Pirms preces atgriešanas Pircējam ir jāsazinās ar Pārdevēju pa e-pastu lovinintimates@gmail.com

Klientam ir tiesības 14 dienu laikā pēc saņemšanas atteikt pasūtīto Preci. Preces atgriešana ir iespējama tikai tad, ja produkts saglabā izskatu, patērētāja īpašības, oriģinālo iepakojumu un marķējumu. Saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likumu Pārdevējam ir tiesības atteikties no Preces atņemt Preci, ja Produkts netiek atgriezts oriģinālajā iepakojumā, iepakojums ir nopietni bojāts vai ir pamanāmas pat nelielas preces lietošanas pazīmes. .

Klientam ir tiesības atteikt pasūtīto Preci, ja pēc maigas mazgāšanas (ievērojot kopšanas instrukcijas) ir konstatēts rūpniecisks defekts vai Produkts ir mainījis krāsu vai deformējies. Atgriežot Produktu sākotnējā izskatā vai ja Produktam tiek konstatēts rūpniecisks defekts, Klients to var apmainīt pret analogo Produktu vai saņemt kompensāciju. Piegādes izmaksas sedz Pārdevējs, ja Produktam ir rūpniecisks defekts. Ja Klients vēlas atgriezt samaksāto naudu, tā tiks pārskaitīta uz kontu, no kura veikts pirkums, 30 darba dienu laikā pēc preču saņemšanas atpakaļ Pārdevējam.

Higiēnas apsvērumu dēļ Pircējs nevar atgriezt Biksītes Pārdevējam.

Tomēr SIA Lovin komanda uzskata, ka gandrīz jebkuru neskaidru situāciju var atrisināt, tāpēc neskaidrību gadījumā Klients tiek aicināts sazināties ar Pārdevēju pa e-pastu lovinintimates@gmail.com

Pārdevējs patur tiesības nemainīt un neatmaksāt summu, kas samaksāta par individuāli pielāgotām precēm un pasūtījumiem.